loading...
دنیای حیوانات
Motahare بازدید : 586 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (2)

من یک حشره هستم. 6 پا ، 4 بال رنگین و دو شاخک یا آنتن دارم. آنتن ها برای من مهم هستند؛ زیرا با آنها بوها را تشخیص می دهم و راهم را پیدا می کنم. وقتی به دنیا می آیم شکل پروانه نیستم. اما در چهار مرحله تغییر می کنم و یک پروانه کامل می شوم.در مرحله اول، فقط تخم هستم. در مرحله دوم،یک کرم کوچک می شوم. در مرحله سوم ،تارهایی می تنم که به آن پیله می گویند. من داخل این پیله می مانم.در مرحله چهارم یا آخرین مرحله،از پیله به شکل پروانه خارج می شوم. من در هر مرحله پوست می اندازم و یک حشره ی کامل می شوم. 

دهان من شکل لوله است. با این لوله باریک، شهد گلها را می مکم. بالهای من زیبا و رنگارنگ است. اما با این همه زیبایی، عمرم بین 10 تا 30 روز است. من طعمه ی بعضی پرندگان و حتی حشره ها هستم. زندگی من بیشتر در میان بوستانه و گلها می گذرد. ما پروانه ها از دوستان خوب انسانها هستیم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fatemeh در تاریخ 1391/11/26 و 16:11 دقیقه ارسال شده است

سلام مطهره جووووووون فهمیدی کی هستم؟


آره عزیزم ... مرسی که نظر دادی

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1391/11/25 و 20:44 دقیقه ارسال شده است

سلام
داستان زیبایی بودشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 106
  • بازدید کلی : 5,239
  • کدهای اختصاصی
    Online User
    IranSkin go Up

    mouse code

    كد ماوس